Pandion Partners

Wij zijn Pandion Partners, een startup, met ruim 15 jaar ervaring in executive search. Vele
organisaties in diverse sectoren stonden wij bij in het vinden van managers, directeuren,
bestuurders en toezichthouders. In onderwijs, zorg, overheid, bedrijfsleven en goede
doelen hebben wij onze sporen verdiend. De gemene deler in deze opdrachten:
leiderschap. Of beter gezegd: bezield leiderschap.

Waarom Pandion Partners?
Steeds vaker komen wij in gesprek met organisaties die worstelen met het vasthouden
aan hun kernwaarden en identiteit, en die het gevoel hebben dat zij daarom concessies
moeten doen aan de kwaliteit van leidinggevenden of toezichthouders. De arbeidsmarkt
is krap en de vijver van mensen die vanuit identiteit gedreven waarden willen leven en
handelen is heel specifiek.
De kracht van Pandion Partners is dát specifieke netwerk! Vanuit onze persoonlijke
betrokkenheid en achtergrond zijn wij bekend met en hebben we feeling voor de
betekenis van kernwaarden voor uw organisatie. Zo zijn wij in staat om de kwaliteit van
uw management en toezicht te garanderen.

Wat doen wij?
● Executive search, werving en selectie van managers, directeuren, bestuurders en
toezichthouders
● Interim management
● Leiderschapsontwikkeling

Onze naam en huisstijl
Het logo van Pandion Partners is een arend. Pandion is de griekse naam voor een
(vis)arend. De arend wordt ook wel de koning onder de vogels genoemd. Hij is
doelgericht, straalt kracht en gezag uit, heeft overzicht en een heel scherpe focus. De
arend heeft ook een zorgende en beschermende kant. De arend stimuleert en dwingt zijn
jongen tot zelfstandigheid en het verlaten van de comfortzone. Hij gooit ze uit het nest en
geeft hen daarin de ruimte en ondersteunt waar dat nodig is. Al deze aspecten maken de
arend tot een toonbeeld van leiderschap.
In onze naam willen we bovendien partnership benadrukken. Wij willen een
netwerkorganisatie zijn met een scherpe focus op waar wij goed in zijn. Voor aanvullende
expertise doen wij een beroep op ons netwerk. Samenwerken, synergie, en de beste
oplossing voor onze klant, staat voorop.

ID-DJ Entertainment Groep

Holland Events

Holland Events verzorgt zakelijke evenementen met een feestelijk karakter en creëert hiermee het WOW-effect! Personeelsfeest, kerstborrel, bedrijfsopening of productpresentatie. Er valt altijd iets te vieren. Niets is ons te gek. De meest gave bedrijfsevenementen hebben wij al georganiseerd, zowel groot als klein en allen met een uniek karakter.

Van ballonnenboog, rode loper, licht en geluid tot het volledig aankleden van een bedrijfsfeest. Van een kaal parkeerterrein naar een sfeervolle feesttent, volledig in stijl ingericht. Rekening houdend met huisstijl of gekozen thema. Meubilair, catering, podium met (live) muziek, schermen en techniek voor ondersteuning van presentaties, we regelen het allemaal! We werken graag met u samen aan uw volgende evenement.

Even voorstellen

Dennis en Corin van den Hoogen runnen Holland Events met behulp van een enthousiast team vaste krachten om hen heen.

Cécile van Thiel is, na twee succesvolle stageperiodes voor het bedrijf, nu aan de slag als eventplanner/marketingmedewerker. Het eerste contact met Holland Events loopt voornamelijk via haar.

Christian van Beek, onze technische man, is ook na twee geslaagde stageperiodes in het team gebleven. Hij werkt mee tijdens evenementen, wordt als DJ ingezet, is verantwoordelijk voor het onderhoud van de apparatuur en verzorgt veelal de op- en afbouw van de techniek.

Luuk de Graaff is sinds dit 2018 deel van onze vaste club. Hiervoor draaide hij al regelmatig mee op onze evenementen. Hij is voornamelijk verantwoordelijk voor de sales en planning in het bedrijf.

Guus van den Hoogen is verantwoordelijk voor de complete boekhouding en financiën.

Dennis en Corin maken het rijtje af. Dennis is verantwoordelijk voor de verkoop en planning. Ook is hij veel aanwezig als eventplanner en werkt hij nog als DJ, presentator en veilingmeester. Corin werkt nu voornamelijk achter de schermen, maar steekt ook op evenementen nog graag de handen uit de mouwen als eventplanner.

Gezamenlijk staat er een enthousiast en deskundig team klaar voor de opdrachtgevers om een spraakmakend bedrijfsfeest of zakelijk event te realiseren.

ID-DJ Entertainment Groep

Als onderdeel van de ID-DJ Entertainment Groep heeft Holland Events al een jarenlange ervaring in het organiseren van evenementen waar nog lang over wordt na gesproken. Van intieme bruiloft, tot grootschalige publieks- en bedrijfsevenementen. Wij werken samen met een groot aantal vaste partners die in de loop der jaren hun betrouwbaarheid en professionaliteit hebben bewezen.

 

Naast Holland Events bestaat de ID-DJ Entertainment Groep ook uit:

ID-DJ Entertainment | Dit jaar tot tweemaal toe verkozen tot Beste Bruiloft DJ van Nederland

Back to the Wedding | De grootste wedding after party van het jaar

Bruidsbeurs Nederland | De leukste no-nonsense trouwevents in de regio

Afscheids DJ | muzikale en technische ondersteuning tijdens het laatste afscheid

 

Contact

www.holland-events.nl                                                www.id-dj.nl

info@holland-events.nl                                               info@id-dj.nl

033-3030773                                                                     033-3030772

FYGI

Sinds de oprichting op 16 april 2017, is FYGI actief in het koppelen van recruiters aan werkgevers om openstaande vacatures te vullen. Een recruiter is inzetbaar op interim basis of op basis van werving en selectie.

FYGI is de recruitment partner. Een FYGI recruiter leert een bedrijf echt kennen en denkt mee, nog voordat vacatures ontstaan. FYGI ontplooit continu initiatieven om de juiste mensen te interesseren voor functies, uiteraard passend bij de cultuur van het bedrijf. En door het FYGI platform en het bijbehorende netwerk is de kans nog groter om de ideale kandidaat te bereiken. Actieve communicatie en transparantie in het recruitment proces zijn de basis.

FYGI – Happy Recruiters

FYGI is een platform dat recruitment consultants faciliteert aan de hand van drie disciplines: marketing, digital (o.a. ATS en Office 365) en learning en development, want persoonlijke ontwikkeling staat altijd voorop. Ook verbindt FYGI diverse netwerken, wat recruiters en opdrachtgevers helpt om openstaande vacatures in te vullen met vaste krachten.

FYGI – Talent Targeting

Naast de fysieke inzet van recruiters, biedt FYGI ook Talent Targeting aan. In de huidige arbeidsmarkt is 4% actief op zoek naar een nieuwe baan en is maar liefst 45% is latent op zoek. Om die laatste groep aan te spreken en te verleiden voor een nieuwe baan, is recruitment marketing nodig. Dat is een combinatie van employer branding, doelgroep targeting en online marketing: FYGI – Talent Targeting. Daarmee werft FYGI personeel online voor diverse werkgevers door het hele land.

Renate’s Pit

”Binnenkort komt er meer info over Renate’s Pit op deze pagina.

Mocht je nu al meer willen weten, neem dan vooral een kijkje op de socials van Renate: Facebook, LinkedIn, Instagram en op haar YouTube kanaal.
Ook als je een persoonlijk gesprek wil met Renate, kan dit via een PB via haar socials (Karien, haar PA pakt dit dan op.)

 

Hieronder alvast een link naar het YouTube kanaal?renate pit

https://www.youtube.com/channel/UClfQKKAYEStOdp9Aq71UIaQ?view_as=subscriber

 

VanBijenGelders

De overheid stimuleert bedrijven en organisaties om maatschappelijke doelen te bereiken, zoals meer innovatie, meer export, een beter milieu, meer werkgelegenheid of minder energieverbruik. Door subsidies te verlenen aan bedrijven en instellingen streeft de overheid haar doelstellingen na. Subsidieverwerving is een vak om bedrijven en overheidsregelingen te verbinden. Norbert Klein heeft hier sinds 1989 ervaring mee door veel opdrachtgevers te leiden door het woud van regelingen. Samen met de opdrachtgever wordt het traject van aanvraag tot subsidietoekenning verzorgd.
In de uitvoering van uw activiteiten is één van de stakeholders de overheid. Op welke wijze heeft de overheid invloed op de bedrijfsvoering en hoe kan die invloed positief voor het bereiken van uw doelstellingen worden. Overheidsbetrekkingen in kaart brengen en vervolgens uw public affairs begeleiden door bijvoorbeeld lobbyen zijn de activiteiten van Van Bijen Gelders. Met veel ervaring en kennis van gemeenten, provincies en de rijksoverheid als oud-volksvertegenwoordiger in al deze gremia kan ik u adviseren.

Lebowski Sound

Geluid of Video nodig voor een presentatie? Een steengoede band voor bruiloft of bedrijfsfeest? Verlichting op uw event? Beursstand of bedrijfsvideo? Een nieuwe geluidsinstallatie voor de vereniging? Lebowski Sound organiseert het voor u, en neemt u al het werk uit handen.

Lebowski sound beschikt over alle benodigde apparatuur, van een kleine regie set voor een spreker, tot zeer grote geluid en licht sets voor band optredens en festivals. Met ons team van zeer ervaren technici en  een waterdichte organisatie, zorgen wij ervoor dat alles tot in de puntjes verzorgd is.

Door onze jarenlange ervaring werken we samen met gerenommeerde artiesten, muzikanten en bands, die we inclusief het benodigde geluid en lichtshow aanbieden.

Bel ons gerust voor meer info!

Den Oudsten Groen

In jouw tuin kan alles! Dat heb ik de afgelopen tien jaar wel gemerkt tijdens mijn werk als allround hovenier en uitvoerder in de aanleg, renovatie en onderhoud van tuinen, daktuinen, verticaal groen, zwemvijvers, schoolpleinen, balkontuinen en bomen. Ik ontdekte een grote vraag naar hulp en advies bij het uitdenken van de tuin. Hoe kan ik met een kleine aanpassing mijn tuin verbeteren, hoe kan ik zelf mijn tuin aanleggen als ik maar over een klein budget beschik of hoe zorg ik dat jaarrond kan genieten van een frisse, groene tuin? Daarom ben ik gestart als tuincoach. Dé manier om je op weg te helpen bij het uitdenken, onderhouden of vernieuwen van alles in en om je tuin. Want je tuin, terras of balkon is het verlengstuk van je huis. En dat verdient aandacht en een professionele aanpak waarbij je geen meter onbenut laat.

Ontwerp

Steeds vaker krijg ik de vraag of het mogelijk is om alleen een ontwerp te maken voor een tuin. Dit is natuurlijk geen enkel probleem! Wil jij een tuin die past bij jouw bedrijf, of een mooie tuin bij het huis, maar ontbreekt het aan creativiteit, ik help je graag verder. Samen kunnen we dan kijken wat de mogelijkheden zijn voor jouw tuin.

Aanleg

Graag help ik bedrijven en particulieren bij de plannen voor nieuwe tuin. Van niets naar een tuin die past bij de uitstraling van je bedrijf of je droomtuin thuis! Helemaal zelf aangelegd of een beetje hulp? Beter kun jij je bezig houden met je onderneming. Graag inventariseer ik jouw wensen en maak een tuinontwerp op maat, compleet met beplantings- en materialenlijst en, als je wilt, een plan voor verlichting en beregening. Uiteraard breng ik voor je in beeld wat er nodig is om je tuin in deze staat te houden en welk onderhoud er periodiek nodig is. Zo heb je een prima basis om zelf je eigen tuin aan te leggen. Heb je liever wat hulp of wil je dat wij de tuin in zijn geheel aanleggen? Het kan allemaal.

Onderhoud

Kan jouw tuin wel wat onderhoud gebruiken? Dan maak ik graag een onderhoudsplan op maat. Met dit plan kun je jouw tuin jaarrond zelf onderhouden. Bij een juiste bemesting bloeit de beplanting extra en groeit snel dicht, waarmee je bespaart op onderhoud. Bemesting verdien je dus altijd terug. Daarom help ik je, naast het onderhoudsplan, graag aan een bemestingsplan op maat. Je kunt het basispakket voor tuinonderhoud uitbreiden met onderstaande materiaal- of begeleidingspakket, passend bij jouw wensen.  Maak je keuze en ik neem contact met je op voor een vrijblijvende offerte.

Sebo Personeelsdiensten

Sebo Personeelsdiensten is dé uitzendorganisatie wanneer het om gemotiveerde vakkrachten gaat.

Dagelijks zetten wij ons in voor de bouw, infra, groen, productie, land- en tuinbouw en transportsector.  Sebo staat voor no-nonsense, persoonlijk, slagvaardig en altijd bereikbaar. Door onze kennis en ervaring, weten wij haarfijn de juiste kandidaten te selecteren voor uw werk. Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers met een gezonde drive en oprechte interesse hun werkzaamheden uitvoeren.

Wij hechten veel waarde aan professionaliteit en betrokkenheid. Het lidmaatschap van de NBBU en certificeringen als NEN4400-1 en VCU tonen dit aan. Wij stimuleren al onze medewerkers om het VCA diploma te behalen en daarnaast leiden wij onze medewerkers telkens breder op, om zo altijd een toegevoegde waarde te kunnen zijn voor onze opdrachtgevers. In deze samenstelling zijn wij een betrouwbare partner voor uitzendkrachten en opdrachtgevers.

Midland Tours

Midland Tours

Midland Tours is een bruisend jong touringcarbedrijf & reisorganisatie voor zakelijk vervoer, busreizen en andere trips. Reizen is onze passie en wij doen ons werk met veel plezier en enthousiasme. Wij willen ons graag onderscheiden van andere touringcarbedrijven en reisorganisaties door net dat beetje extra service te bieden. Niet alleen door een reis helemaal op maat te maken, maar ook door tijdens de reis – daar waar nodig – een helpende hand te bieden. Het zijn immers ook de kleine dingen die het verschil maken. Wij zijn lid van de VvKR, dit is de branchevereniging voor kleinschalige reisorganisaties. Tevens zijn wij aangesloten bij STO Garant, zij bieden een garantieregeling bij meerdaagse reizen. Onze locaties en accommodaties zijn zorgvuldig uitgezocht en wij gaan verder waar anderen stoppen. Op deze manier willen wij u tijdens de reis compleet ontzorgen, zodat u alleen nog maar hoeft te genieten! Daarom is onze slogan: Gevoel voor reizen!

Uiteraard kunt u bij ons ook terecht voor:

  • Touringcar huren
  • Schoolreizen
  • Zakenreizen
  • Luchthaven transfers
  • Dagelijks vervoer
  • Personeelsvervoer
  • Bedrijfsuitjes

Kouwenaar Advocatuur

Uw partner in ondernemersrechtkouwenaar-coninck2

Kouwenaar Advocatuur is vanaf maart 2004 actief, gevestigd in Nijkerk en is met name gericht op ondernemers, ondernemingen, inclusief zzp-ers, profit- en non-profit organisaties en (statutair) bestuurder(s). Als ervaren en toegewijd advocaat, heeft Antoinette Kouwenaar alle juridische specialismen in huis om u als ondernemer of bestuurder zo goed mogelijk bij te staan en te adviseren.

Kouwenaar Advocatuur: Helder en toegankelijk

U mag rekenen op een goede en snelle informatievoorziening, praktische toepasbaarheid van heldere adviezen, een goede (telefonische) bereikbaarheid en vooral een professionele en betrouwbare, persoonlijke benadering. Wij streven naar en investeren in solide en langdurige samenwerkingen, waarbij wij onze up-to-date kennis en expertise aanwenden voor ùw belangen.

Oplossingsgericht juridisch advies

Ons uitgangspunt is: voorkomen van procedures als het kan, doelmatig en effectief procederen als het moet! Elke juridische zaak vraagt om een unieke aanpak, of het nu om adviseren, onderhandelen of procederen gaat. Kortom: geen confectiepak maar maatwerk bij Kouwenaar Advocatuur.

Wij denken graag met u mee, of het nu gaat om een kort advies over een non-concurrentiebeding, of voor een compleet adviestraject, zoals bij een bedrijfsovername of reorganisatie, waarin deskundigheid, snelheid en uitgebreide ervaring van essentieel belang zijn.

kouwenaar-coninckIn een vroegtijdig stadium kunnen wij bij een dreigend ondernemersrechtelijk geschil effectief adviseren, waarmee in veel gevallen de schade kan worden beperkt of niet intreedt. Vooraf kunnen wij al signaleren waar zich mogelijke juridische problemen en valkuilen gaan voordoen en kunnen daarop anticiperen, door bijvoorbeeld het opstellen of aanpassen van contracten of overeenkomsten. Wanneer zaken toch uit de hand (dreigen te) lopen, schuwt Kouwenaar Advocatuur er niet voor om effectieve rechtsmaatregelen te treffen, bijvoorbeeld door het doen leggen van beslag.

Als ondernemer komt u dagelijks in aanraking met zaken als ondernemersrecht, contractenrecht, arbeidsrecht en incasso. Maar ook in het geval van een dreigende bestuurdersaansprakelijkheid bent u bij ons advocatenkantoor aan het juiste adres.

De oprichter en eigenaar van ons Nijkerkse familiebedrijf, Antoinette Kouwenaar-de Coninck, zet zich met actuele kennis van het recht, een uitermate praktische instelling en bovenal een grote gedrevenheid, doelgericht in voor uw belangen, zonder dat zij de context en andere belangen uit het oog verliest.

Haar partner, Werner de Coninck-Kouwenaar zorgt voor een uitstekende managementondersteuning en draagt bij aan de dienstverlening, waar Kouwenaar Advocatuur voor staat.

Heeft u te maken met een (dreigend) ondernemersrechtelijk geschil, wilt u voor de zekerheid iets tegen ons aanhouden of een advies vragen, neemt u dan vrijblijvend contact met ons op!