Midland Tours

Midland Tours voor zakelijk vervoer, busreizen en andere trips

Midland Tours is een bruisende jonge onderneming met een aantrekkelijke agenda. Niet alleen gevuld met uitgekiende dagtrips en -al dan niet korte- vakantiereisjes. Ook met zakelijk vervoer, schoolreizen en als busmaatschappij die het clubs en verenigingen erg makkelijk maakt om een trip te plannen doen ze het goed.

Roel Arends en Gijs Beijers vormen de ruggengraat van Midland Tours. Beiden hebben veel ervaring met de meest uiteenlopende vormen van busvervoer en samen weten ze wat ze willen.
Gijs: ,,De lokale insteek met vinden we erg belangrijk. Onze opstappunten moeten makkelijk bereikbaar zijn, waarbij goede parkeergelegenheid noodzakelijk is. Niet alleen in Nijkerk, maar ook in bijvoorbeeld Ede, Veenendaal, Wageningen, Voorthuizen en ga zo maar door. We organiseren mooie tochten voor mensen uit de regio en letten er goed op waar vraag naar is. Een boottocht, musical, straks de Margriet Winterfair en seizoensgebonden evenementen zoals de Duitse Kerstmarkten.” De stipte organisator benadrukt dat Midland Tours alleen met comfortabele bussen de weg op gaat en dat de vriendelijkheid, behulpzaamheid en enthousiasme van de medewerkers echt is.

Zijn collega Roel vult hem nog eens fijntjes aan: ,,Maar we verzorgen naast de aantrekkelijke dagjes uit, trips en meerdaagse reizen net zo makkelijk een bedrijfsuitje, schoolreis, dagje uit met de club, seniorenreis of vrijgezellenfeest. Wij organiseren zelf, maar als een ander wat organiseert, zorgen wij voor passend vervoer.”
Dat de heren ook open staan voor iedere vorm van samenwerking, benadrukken ze met het samenwerkingsverband met René van Hal, van Hans Classic Cars. Deze onderneming uit Nijkerk sluit prima aan bij de visie van Midland Tours. Zij zijn gespecialiseerd in het vervoer met klassieke bussen voor o.a. trouwvervoer, bedrijfspromotie, bedrijfsfeesten enzovoorts. Ook weer een onderneming die een stapje verder gaat met aandacht, kwaliteit en flexibiliteit. Deze samenwerking komt de klant ten goede en Midland Tours kan een nog breder en origineler vervoerspakket aanbieden.
Roel: ‘Een flexibele insteek, altijd gericht op de wens van de opdrachtgever. We komen er zoveel als kan aan tegemoet. Zowel Gijs al ik nemen onze ervaring mee en brengen die bij Midland Tours positief in. We zijn geen groentjes en brengen onze reizigers zorgeloos op hun bestemming. Zowel privé als zakelijk’.

Serva Volvo

Serva is uw Volvo dealer voor Amersfoort en omstreken, met vestigingen in Amersfoort, Nijkerk en Soest.
Wij zijn een echt familiebedrijf, opgericht in 1954. Onze jarenlange ervaring en kennis vindt u terug in elke afdeling van ons bedrijf.
Van werkplaats tot showroom, het is de gemoedelijke sfeer en kennis van zaken die overheerst.
De klant staat bij ons op de allereerste plaats, wij zijn pas tevreden als u dat ook bent. Customer for Life, het is een term die Serva op het lijf geschreven is.
In al onze vestigingen kunt u terecht voor aankoop en leasing van nieuwe en gebruikte auto’s en accessoires.
Uiteraard bent u bij ons ook aan het goede adres voor reparatie en onderhoud aan uw Volvo, maar ook andere merken zijn bij ons meer dan welkom!

Tevens kunt u bij ons terecht voor totale afhandeling van schades aan uw Volvo en eventuele financieringen en verzekeringen.

Wilt u op het onderhoud of een reparatie blijven wachten? Geen probleem, onze showrooms zijn voorzien van comfortabele zithoeken, met koffie en thee, en gratis draadloos internet.
Wij heten u van harte welkom op onze website, en hopen u te mogen begroeten in Amersfoort, Nijkerk of Soest. De koffie staat vanzelfsprekend klaar.
Bij Serva draait het om U.

Kouwenaar Advocatuur

Uw partner in ondernemersrechtkouwenaar-coninck2

Kouwenaar Advocatuur is vanaf maart 2004 actief, gevestigd in Nijkerk en is met name gericht op ondernemers, ondernemingen, inclusief zzp-ers, profit- en non-profit organisaties en (statutair) bestuurder(s). Als ervaren en toegewijd advocaat, heeft Antoinette Kouwenaar alle juridische specialismen in huis om u als ondernemer of bestuurder zo goed mogelijk bij te staan en te adviseren.

Kouwenaar Advocatuur: Helder en toegankelijk

U mag rekenen op een goede en snelle informatievoorziening, praktische toepasbaarheid van heldere adviezen, een goede (telefonische) bereikbaarheid en vooral een professionele en betrouwbare, persoonlijke benadering. Wij streven naar en investeren in solide en langdurige samenwerkingen, waarbij wij onze up-to-date kennis en expertise aanwenden voor ùw belangen.

Oplossingsgericht juridisch advies

Ons uitgangspunt is: voorkomen van procedures als het kan, doelmatig en effectief procederen als het moet! Elke juridische zaak vraagt om een unieke aanpak, of het nu om adviseren, onderhandelen of procederen gaat. Kortom: geen confectiepak maar maatwerk bij Kouwenaar Advocatuur.

Wij denken graag met u mee, of het nu gaat om een kort advies over een non-concurrentiebeding, of voor een compleet adviestraject, zoals bij een bedrijfsovername of reorganisatie, waarin deskundigheid, snelheid en uitgebreide ervaring van essentieel belang zijn.

kouwenaar-coninckIn een vroegtijdig stadium kunnen wij bij een dreigend ondernemersrechtelijk geschil effectief adviseren, waarmee in veel gevallen de schade kan worden beperkt of niet intreedt. Vooraf kunnen wij al signaleren waar zich mogelijke juridische problemen en valkuilen gaan voordoen en kunnen daarop anticiperen, door bijvoorbeeld het opstellen of aanpassen van contracten of overeenkomsten. Wanneer zaken toch uit de hand (dreigen te) lopen, schuwt Kouwenaar Advocatuur er niet voor om effectieve rechtsmaatregelen te treffen, bijvoorbeeld door het doen leggen van beslag.

Als ondernemer komt u dagelijks in aanraking met zaken als ondernemersrecht, contractenrecht, arbeidsrecht en incasso. Maar ook in het geval van een dreigende bestuurdersaansprakelijkheid bent u bij ons advocatenkantoor aan het juiste adres.

De oprichter en eigenaar van ons Nijkerkse familiebedrijf, Antoinette Kouwenaar-de Coninck, zet zich met actuele kennis van het recht, een uitermate praktische instelling en bovenal een grote gedrevenheid, doelgericht in voor uw belangen, zonder dat zij de context en andere belangen uit het oog verliest.

Haar partner, Werner de Coninck-Kouwenaar zorgt voor een uitstekende managementondersteuning en draagt bij aan de dienstverlening, waar Kouwenaar Advocatuur voor staat.

Heeft u te maken met een (dreigend) ondernemersrechtelijk geschil, wilt u voor de zekerheid iets tegen ons aanhouden of een advies vragen, neemt u dan vrijblijvend contact met ons op!

Office Emotion

Office Emotion uit Nijkerk is een organisatie die zich bezighoudt met ontzorgen en veranderingen binnen bedrijven/instellingen met als focus kantoorbelevingprojectmanagement en maatwerk Projectinrichting. We hebben een team van creatieve professionals die op een onderscheidende manier haalbare oplossingen aandragen voor inrichtingsvraagstukken. Van concept tot uitvoering zijn wij uw partner. Wij vertalen organisatiecultuur naar een inrichtingsmaatkostuum dat uw dagelijkse werkproces eigen identiteit professioneel zal ondersteunen.

OfficeEmotion. Boekdrukker 13, 3861 SE Nijkerk is per 01 maart 2016 opgericht door Johan Kreikamp en Jacques van Grootheest.

“Wat bedrijven in ons aanspreekt is dat wij het totaalpakket kunnen bieden. Van het leggen van een vloer tot een compleet renovatie- of nieuwbouwproject inclusief ontwerp door een interieurarchitect, interieurbouw en kantoormeubilair. Letterlijk van A tot Z dus. Zelfs de interne verhuizingen nemen we zo nodig voor onze rekening, zodat de opdrachtgever zich op zijn core business kan richten.”

Dit is mogelijk door de intensieve samenwerking met partnerbedrijf Kreikamp Projectinrichting. “Bedrijven houden van een no-nonsense aanpak. Geef ons de sleutel maar en wij regelen het. Dat is waar wij sterk in zijn”, zegt Johan Kreikamp. “ Voor het Hilton in Soest en leerhotel De Nieuwe Wereld in Wageningen regelden we alles;

schilderwerk, behang, inrichting van de kamers, meubilair voor de lobby Tot het beddengoed aan toe. Dat is mogelijk doordat we goede mensen om ons heen hebben verzameld. Mensen met passie. Dat merken onze klanten.”

Bespaar tijd én geld
Wat Office Emotion en Kreikamp Projectinrichting veel terugkrijgt is de waardering voor zijn duidelijk aanpak. “Duidelijk advies, betrouwbaarheid en een transparante offerte. Het gaat in dit werk niet om de laagste prijs, maar om de beste prijs-kwaliteitverhouding. Een goed verhaal zonder verborgen kosten. Zo doe ik ook zaken. We moeten allemaal verdienen aan ons werk, laten we daar vooral niet moeilijk maar gewoon eerlijk over doen. De persoonlijke klik is in ondernemen heel belangrijk.” De werkwijze van Office Emotion en Kreikamp Projectinrichting  werkt, weten de ondernemers uit ervaring. Jacques van Grootheest: “Doordat wij het hele traject voor onze rekening nemen heb je niet alleen één aanspreekpunt, maar ook minder faalkosten. Normaliter komt de vloerbedekking drie maanden eerder in het traject dan de kantoorinrichting. Door de samenwerking nemen we de inrichting dus al drie maanden eerder mee dan normaal. Dat scheelt tijd én geld.” Op de websites www.officeemotion.nl en www.kreikamp.nl  is onze gezamenlijke visie, doelstelling, referenties en werkwijze uitgebreid te lezen.

 

Midden Nederland Makelaars

Midden Nederland Makelaars

Midden Nederland Makelaars B.V. profileert zich met de spreuk “Meer in huis”. Geen loze kreet, want we bieden u meer, door kennis van onze specialiteiten. Met vestigingen in Nijkerk, Harderwijk, Ermelo, Barneveld, Voorthuizen en Putten zijn wij de specialist in de regio. Op velerlei gebied staan wij u met raad en daad terzijde: van verkoop en aankoop tot taxatie, van bedrijfs- en agrarisch onroerend goed tot nieuwbouw, u kunt bij ons terecht. De medewerkers van Midden Nederland Makelaars B.V. houden van hun vak, waardoor u verzekerd bent van een creatieve en enthousiaste begeleiding bij het verwezenlijken van uw dromen op het gebied van wonen en werken.

Waarmee mogen wij u van dienst zijn? Bel gerust, wij staan u graag te woord!

Register Makelaar Maurits Kamphorst

De Register Makelaar is hét makelaarskantoor van Hoevelaken en omstreken. Iedereen mag zich makelaar noemen, niet iedereen mag zich registermakelaar noemen. Wij staan geregistreerd bij het Nederlandse Register van Taxateurs. Dat betekent kennis van zaken. Die garantie heeft u.
Met twee registermakelaar-taxateurs helpen we u bij zakelijke en particuliere makelaarsopdrachten. Dat doen we snel, goed en creatief. Maar ook: integer, betrokken en met veel plezier. We werken met gevoel voor het vak, maar ook voor ‘de mens achter de opdracht’. Daarom komen veel mensen een leven lang bij ons terug voor de aan- of verkoop van hun onroerend goed.
Meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Rijk van Korlaar

RvK Managementadvies is gespecialiseerd in strategie, corporate finance en restructuring. Hiervoor stellen wij eerst de inhoud van het bedrijfsplan vast. Wat is het doel, waar willen we naar toe. Hierbij houden wij onder meer rekening met de markt, economie en maatschappij. Vervolgens plaatsen we een stip op de horizon en leggen we vast welke koers we willen varen.

Is bedrijfsplan af en het team er klaar voor, dan kan RVK het plan begeleiden. Het plan leidt tot investeringen en begrotingen waar een bank voor nodig is. RVK heeft financiële specialisten in huis die de risico’s bekijken en RVK kan het financiële advies vertalen naar begrijpelijke taal. Wij hebben ervaring met het begeleiden van dit soort financiële processen in een onderneming. Herfinanciering, liquiditeitsdruk, faseren en financiële scenario’s zijn bekende begrippen. RVK begeleidt haar klanten tot een succesvol eind.

RéBM Bedrijfsmakelaars

RéBM Bedrijfsmakelaardij is volledig en uitsluitend gespecialiseerd in bedrijfshuisvesting. Al onze makelaars zijn ingeschreven bij NVM Business, Vastgoedcert en het Taxatie Management Instituut. Wij denken als ondernemers en brengen elke zaak in beweging.

Of het nu gaat om aan- of verhuur, aan- of verkoop, het taxeren van panden of het beleggen in vastgoed: wij denken louter in oplossingen. Onze opdrachtgevers zien wij als partners, en dat maakt een groot verschil.

Open en flexibel, met uw realiteit voor ogen, doen wij wat er nodig is voor een goed resultaat. Het blijkt steevast de sleutel tot succes, voor u en voor ons.
Proactieve aanpak
Bedrijfshuisvesting vraagt om een actieve houding. Wij weten vaak al wat er speelt voordat een pand op de markt komt. Tegelijk kijken wij vanuit onze aanvragen al naar mogelijke matches. Wilt u weten wat de waarde van het beoogde vastgoed is? Wij taxeren het of geven u een beleggingsadvies.

Korte lijnen
Korte communicatielijnen zijn voor ons essentieel. Wie zaken met ons doet, kan gevraagd en ongevraagd advies verwachten. Daarnaast luisteren wij naar de vraag achter de vraag. Ook als er geen direct resultaat uit die bezichtiging komt, melden wij ons. U wilt immers weten waar u staat.

Deskundig en direct
Op grond van onze kennis en ervaring geven wij u alleen dat advies waar we voor (en achter) staan. Als de verwachte huuropbrengst van een vierkante meter lager ligt dan nodig is om uw begroting te dekken, zeggen we dat. Tegelijk zoeken wij samen met u naar een lange termijnoplossing.

De beste oplossing
Wij gaan voor continuïteit en rendement. Duurt het verhuren van een pand even wat langer, weet dan één ding: wij vinden altijd een goede partij. Vaak is dat namelijk niet de eerste de beste.

Centrum voor Bedrijfsopvolging

Wat doen wij?

Per jaar staan u en duizenden andere ondernemers uit het MKB voor de taak om hun bedrijfsopvolging te regelen. Het Centrum voor Bedrijfsopvolging BV adviseert, coacht en begeleidt ondernemers in het onoverzichtelijke en vaak emotionele traject van bedrijfsopvolging. Naast advisering bij familieopvolging, levert het CvB totaaladvies bij alle andere vormen van bedrijfsoverdracht binnen het MKB. Denk aan (strategische) overnames, Management Buy-Outs, Management Buy-Ins en bijvoorbeeld samen- werkingsverbanden, maar ook bedrijfssplitsingen.

U bepaalt

Het CvB biedt inzicht in de problematiek rondom de bedrijfsopvolging of -overdracht en onderzoekt de mogelijkheden voor u en uw bedrijf. Op basis van het CvB-advies kunt u uw keuze maken voor het traject dat leidt naar het beoogde resultaat.

Uw belang centraal
Het CvB werkt vanuit uw belang als opdrachtgever: objectief, zonder eigenbelang, pragmatisch en concreet.

Taal van de ondernemer
Het Centrum voor Bedrijfsopvolging BV bestaat uit een aantal adviseurs die zich aan het CvB hebben verbonden. Zij hebben allen een jarenlange en brede ervaring in en/of met het bedrijfsleven. De adviseurs werken door het hele land vanuit de twee kantoren in Maartensdijk en Zwolle. Opdrachten worden bijna altijd in tweetallen uitgevoerd. Deze werkwijze waarborgt een multidisciplinaire aanpak en continuïteit in de uitvoering. Onze adviseurs zijn volstrekt ongebonden en spreken de taal van de ondernemer.