Actuarial Advice B.V.

Actuarial Advice B.V. is in december 2013 opgericht door Marc Simon Visser.
Actuarial Advice richt zich op het geven van actuarieel advies en project management.
Actuarieel advies is een breed begrip en in principe kan Actuarial Advice ingezet worden op alle actuariële werkgebieden en gerelateerde risk management vraagstukken. Daarnaast heeft Actuarial Advice brede ervaring opgedaan in project management bij verandertrajecten (implementatie nieuwe pensioenproducten en transitie pensioenfonds naar een APF).

Naast advieswerkzaamheden houdt Marc Simon zich ook bezig met het ontwikkelen van een coöperatieve oudedagsvoorziening.
Samenleven Nederland richt zich op ondernemers. Veel ZZP-ers hebben nog geen inkomensvoorziening voor later.
We bieden een mogelijkheid om samen te voorzien in eerste levensbehoeften, nu en in de toekomst.
Voor meer informatie, zie www.samenlevennederland.nl

Borghuis Financieel Management

Bent u op zoek naar een vertrouwenspersoon die u kan begeleiden bij (emotioneel) belangrijke beslissingsmomenten? Iemand die onafhankelijk is, oprechte interesse toont en als spin in het web kan fungeren?

Chantal Borghuis RFEA MfN van Borghuis Financieel Management staat voor een persoonlijke dienstverlening en biedt maatwerk in:
•      Financieel (echt)scheidingsadvies voor particulieren en ondernemers
•      Mediation
•      Vermogensbegeleiding
•      Financiële begeleiding bij overlijden, nalatenschapsprotocol en boedelbegeleiding
•      Beschermingsbewindvoering
•      Administratieservice

Chantal Borghuis is Register Financieel Echtscheidingsadviseur (RFEA) en MfN-registermediator. Daarnaast is ze lid van NMv, de beroepsvereniging voor professionals in mediation.

Trisolis

Trisolis is meer dan een traditioneel subsidie-adviesbureau. De subsidieregeling staat in onze visie niet voorop. Wel het beleid en de activiteiten van de klant waar we voor werken. Dat vormt het vertrekpunt van onze advieswerkzaamheden.

Vanuit onze advieswerkzaamheden zoeken wij aansluiting bij overheidsbeleid. Vervolgens benutten en beheren wij hiermee samenhangende subsidiestromen. Uiteraard als de businesscase klopt. Wij zetten samen met onze klanten onze kennis van overheidsbeleid om in projecten, subsidieaanvragen en resultaten. Passend binnen de doelstelling van de klant.

Meerwaarde

Wij bieden meerwaarde aan onze klanten. Dat vereist dat wij complementaire kennis leveren. Wat wij bieden is in de eerste plaats een gedegen kennis en ervaring op het gebied van het overheidsbeleid in het algemeen en stimuleringsmaatregelen in het bijzonder. Als de kennis van de klant en van ons onvoldoende is, schakelen wij kennis bij. Via ons uitgebreide netwerk aan partners op het gebied van financiën, intellectueel eigendom, organisatie- en fiscaal advies. Om tot een maximaal en herkenbaar resultaat te komen waar onze klant verder mee kan.

A + B Adviesgroep

Je eigen adviseur, een vast aanspreekpunt. Iemand die ernaar streeft om je in je totaliteit te kennen. Niet alleen qua cijfers, maar ook qua normen, waarden en dromen. Iemand die je onafhankelijk en objectief advies geeft op basis van jouw situatie en toekomstvisie. Een deskundig en gecertificeerd expert die ervoor zorgt dat je financiële zaken aan dat totaalplaatje voldoen. Zodat je met een gerust hart terug naar buiten gaat. Verlost van je zwaarste zorgen en met een antwoord op je grootste onzekerheden.

Past deze persoonlijke aanpak bij jou?
Dan zijn wij graag jouw financieel adviseur! De persoon met de heldere kijk, die je informeert en begeleidt. Dat doen we met onze beide voeten op de grond en dat gaat naar onze mening het best in een comfortabele sneaker.

Ons kantoor kent een bezetting van 6 medewerkers. Door onze kleinschaligheid kunnen wij u optimaal van dienst zijn bij uw wensen en behoeften op het gebied van administratie en belastingen.

Wij hechten grote waarde aan persoonlijk contact met onze cliënten. Wij hebben dan ook voor iedere cliënt een vast aanspreekpunt.

Wij zijn aangesloten bij het Register Belastingadviseurs ter waarborg van de kwaliteit van onze werkzaamheden. Onze dienstverlening gaat op basis van persoonlijk contact en vertrouwen in elkaar. Dit wordt als zeer prettig en constructief ervaren. Bij ons krijgt u antwoord op al uw vragen.

Wij bieden al onze diensten aan tegen scherpe concurrerende tarieven. U heeft de mogelijkheid om met ons een afspraak te maken over een vaste prijs voor de door u gekozen dienstverlening.

Onze cliënten bevinden zich in:

  • Midden en Kleinbedrijf
  • ZZP’ers
  • Vrije- en medische beroepsbeoefenaars
  • Stichtingen en Verenigingen
  • Particulieren

Notariaat Van der Weij

Van beginnend stagiaire tot door de wol geverfde notaris verschillen onze medewerkers in ervaring en expertise. Zij delen een passie voor het vak en oprechte betrokkenheid bij onze opdrachtgevers en hun problematiek. Als u een beroep op hen doet, ervaart u korte communicatielijnen met een vast aanspreekpunt. Waar nodig worden teams samengesteld, zodat u altijd verzekerd bent van de noodzakelijke kennis, kunde en capaciteit. Als kantoor zijn we zelfstandig vanuit overtuiging en vooraanstaand door bewezen expertise. Als dienstverlener geven we u het beste van ons vakgebied en onszelf. We willen graag dat uw keuze voor ons even vanzelfsprekend is als onze passie voor het notariaat in al zijn veelzijdigheid.

Dienstverlening op maat

Als all round praktijk kunt u bij ons terecht voor alle zakelijke en particuliere notariële vraagstukken. Daarbij geloven we in dienstverlening op maat en het delen van kennis. Standaarddocumenten zijn gratis te downloaden, maar voor complexe vraagstukken kunt u vertrouwen op ervaren professionals die tegen een eerlijk tarief werken. Voor standaarddiensten is de Notariswinkel het kosteneffectieve alternatief.

Werken bij Notariaat Van der Weij 
Bij Notariaat Van der Weij zijn we voor elkaar even veeleisend en kritisch als onze opdrachtgevers voor ons zijn. We houden van complexe klussen en zijn gewend aan een gezond-hoge werkdruk. We gáán voor kwaliteitsmarktleiderschap en willen de toon zetten in het Nederlandse notariaat. Kortom, een werkomgeving waar veel wordt gevraagd, maar waar ook veel wordt gegeven. Daadwerkelijke verantwoordelijkheid bijvoorbeeld en de ruimte om je loopbaan grotendeels zelf vorm te geven. Als grootste zelfstandige kantoor in Nederland zijn er immers altijd mogelijkheden voor groei en verandering.

Midden in de maatschappij
Een bij uitstek maatschappelijk relevant vak als het notariaat is alleen maar uit te oefenen met oprechte maatschappelijke betrokkenheid. Dat brengen we bij Notariaat Van der Weij dagelijks in praktijk. Door bovengemiddeld te investeren in duurzame praktijkvoering bijvoorbeeld. Of door onze vele bestuursfuncties en adviesrollen. Maar ook door lokale aanwezigheid waar ’t nodig is.

Partnerships
Hoe breed onze expertisegebieden ook zijn, we kennen de kracht van de beperking .Daarom heeft Notariaat Van der Weij een breed netwerk met specialisten en diverse partnerships. Van advocatuur naar fiscaliteit en van venture capital-vraagstukken tot de logistieke afhandeling van nalatenschappen. Voorbeelden hiervan zijn onder andere Capital Waters op het gebied van venture capital, Firm 24 als professioneel online platform voor de zakelijke dienstverlening en Lexunion voor internationale expertise.

Ruijtenberg Investment B.V.

Rabobank Randmeren

De Rabobank Groep is een internationale financiële dienstverlener, met haar wortels in Nederland. Vanuit onze coöperatieve grondslag verbinden we mensen en delen we kennis. We zijn actief op het gebied van bankieren, vermogensbeheer, leasing, verzekeren en vastgoed. In Nederland ligt de nadruk op brede financiële dienstverlening. Internationaal richten we ons vooral op de food- en agribusiness. Rabobank is een handelsnaam van de Coöperatieve Centrale Raiffeisen Boerenleenbank B.A., statutair gevestigd in Amsterdam. De Rabobank is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 30046259. De Rabobank staat onder toezicht van de Europese Centrale Bank, De Nederlandsche Bank en de Autoriteit Financiële Markten.

PlùsPùnt BV | Beterlenen.nl

Regionaal verzekeringskantoor voor al uw verzekeringen, zowel voor de particulier als zakelijk. Betrouwbaar en zorgvuldige invulling van uw wensen en behoeften of verzekerings- en financieel vlak. Tevens landelijk werkende kredietspecialist. Heeft u een lening of krediet lopen bij uw bank? Dan is de kans groot dat u te veel betaalt. Vraag daarom een vrijblijvend advies bij een van onze specialisten.
Een beter advies voor een lagere prijs!

Notarishuis Hoevelaken

De notaris is en blijft voor velen een vertrouwenspersoon, die kritisch luistert, meedenkt, adviseert en waarschuwt voor eventuele valkuilen. Samen met u zet hij uw wensen op papier.
Bij Notarishuis Hoevelaken staat de client centraal, wij hebben aandacht voor u.
Loop gewoon eens binnen in ons nieuwe kantoor en laat u informeren. Het maken van een afspraak voor een vrijblijvend gesprek is ook mogelijk. Kom niet alleen naar het kantoor voor het tekenen van een akte van levering en/of hypotheekakte, maar maak ook gebruik van de kennis van de notaris op andere terreinen.
Notarishuis Hoevelaken, is gespecialiseerd in estate planning, het bedenken van vormen van vermogensovergang tijdens leven ter besparing van schenk- en erfbelasting voor nu en in de toekomst.
De werkwijze op het kantoor is informeel. Wij hebben tijd voor u. Voor een bespreking op het kantoor wordt ten minste een uur gereserveerd.

Middenduin Corporate Finance

Middenduin biedt haar cliënten een volledig aanbod van advies- en managementdiensten, en combineert deze diensten met kennis van specifieke sectoren en werkgebieden. Onze administratieve, corporate finance, juridische, HRM, organisatieadvies en managementdiensten zijn bovendien uitstekend met elkaar te combineren waardoor Middenduin maatwerk en geïntegreerde dienstverlening kan bieden. Hiermee ondersteunen wij onze cliënten bij het bereiken van hun zakelijke doelen.