Zonatlas

Zonatlas is een initiatief van diverse duurzame ondernemers. Eén van deze ondernemers woont sinds medio 2021 in Hoevelaken, Bas van der Peet.

Zonatlas is een publieke website die inzicht geeft in de zonpotentie van een woning of bedrijfspand. De zonpotentie is berekend door gebruik te maken van diverse openbare gegevens.

Bij de berekening wordt ook rekening gehouden met schaduwobjecten zoals bomen of aanpalende gebouwen.

Klanten van Zonatlas zijn gemeenten en provincies in het publieke domein én grote energiemaatschappijen en zonnepanelen verhuurbedrijven in de commerciële sector.

 

Zonatlas is een dochteronderneming van EnShared.nl. EnShared.nl is in een groot deel van Nederland actief als installateur van kleine en grotere zonnepanelen installaties.

Warmtepompplein.nl is de tweede dochteronderneming van EnShared en richt zich op het informeren over de toepassing van een warmtepomp om een pand te verwarmen.

Dontwikkeling

Dontwikkeling helpt bedrijven om het rendement te verhogen door medewerkers beter in te zetten.

Wij bieden:

  • Training en ‘on the job’ coaching/begeleiding.
  • Vaardigheidstrainingen(maatwerk of open inschrijving).
  • Workshops om samenwerking tussen of binnen afdelingen te verbeteren.
  • Dag voorzitterschap, spreker of gespreksleider bij kennis- of informatiesessies.
  • Tijdelijk meewerken op uw afdeling om wijzigingen binnen de organisatie ‘aan te jagen’.
  • Hulp bij de vertaling van de bedrijfsstrategie naar de dagelijkse werkzaamheden van de medewerkers om daarmee veranderingen te verankeren.
  • Begeleiding bij het opzetten en ontwikkelen van een (intern) opleidingenportfolio dat past bij de strategie van uw organisatie.

Projecthuizen.nl

Samen met onze opdrachtgevers creëren wij innovatieve oplossingen voor vraagstukken die er maatschappelijk en economisch toe doen. De kracht schuilt daarbij in onze aanpak: BETEKENISVOL VERBINDEN ÉN DOEN

Voor onze opdrachtgevers voeren we een breed scala van werkzaamheden uit, verdeeld over verschillende Projecthuizen:

  • Onderwijs & Arbeidsmarkt
  • Sociaal Ondernemen
  • Duurzaamheid & Circulariteit
  • Betekenisvol Verbinden Event & Organisatie

Onderwijs & Arbeidsmarkt Samen leren samen (net)werken.

Als gevolg van technologische, sociaal-culturele en economische ontwikkelingen verandert de vraag naar arbeid voortdurend. Er is sprake van een sterke differentiatie van functies en beroepen. De aansluiting tussen onderwijs en arbeidsmarkt is hierbij een belangrijk vraagstuk die komende jaren sterk toeneemt. Scholen en bedrijven hebben een grote behoefte aan duurzame contacten en samenwerking.
Projecthuizen.nl werkt als projectleider bij Netwerk Onderwijs & Arbeidsmarkt. We realiseren verbindingen en voeren alle activiteiten en evenementen uit.

Sociaal ondernemen Meer dan geld alleen

Sociaal ondernemen is een manier van ondernemen die volop in beweging en ontwikkeling is. Een Social Enterprise lijkt op een ‘gewone’ onderneming, want het bedrijf levert een product of dienst en heeft een verdienmodel. Maar geld verdienen is hierbij niet het hoofddoel, het is een middel om de werkelijke missie te bereiken: het creëren van maatschappelijke impact (impact first!).
Sylvia Krebber heeft ruime ervaring met Sociaal Ondernemerschap als de bedenker achter Kahawabags.
Op uitnodiging van de Nederlandse ambassade in Addis Abeba reisde Sylvia met de Peeze Foundation af naar Ethiopië om de resultaten van de opbrengst van Kahawabags te aanschouwen. Voormalig Minister Plasterk van Binnenlandse Zaken bracht een bezoek aan Kahawabags en sprak lovend over het initiatief. “Het hergebruik van materiaal is al mooi. Maar zeker ook de aanpak, waarbij vrouwen actief zijn die nog geen direct toegang tot de arbeidsmarkt hebben. Dat is een heel mooi project”. Met deze kennis en ervaring begeleiden wij als sociale ondernemersmentor de startende sociaal ondernemers om ook de missie te bereiken.

Duurzaamheid & Circulariteit
Voedselverspilling No Time To Waste; KEIBewust033

Nederland wil in 2030 de beperking van CO2 uitstoot halveren en de circulaire economie stimuleren. Projecthuizen levert een bijdrage aan deze duurzaamheidsdoelstellingen door op ludieke wijze bewustwording te creëren bij jongeren, horeca en burgers ten aanzien van voedselverspilling. Gedragsverandering wordt zowel direct als op langere termijn gestimuleerd.
Hiervoor hebben wij een tweetal concepten ontwikkeld met evenementen- en horecapartners;
– Restifal voor de festivals in de stad.
– Gastvrij Tafelen voor de vaste horecagelegenheden die dit concept het gehele jaar kunnen gebruiken.
Lees hier alles over KEIBewust33

Duurzaamheid en het voorkomen van afval; KEISchoon033

Projecthuizen.nl helpt mee zwerfafval tegen te gaan. Met KEISchoon033 werken we samen met gemeente, onderwijs, bedrijven en inwoners mee aan een schone stad. Lees hier alles over KEISchoon033

Betekenisvol verbinden event & organisatie

Creëer maatschappelijk waarde met een event of maatschappelijk verantwoord uitje
Bij betekenisvol ondernemen gaat het erom dat je met je bedrijf voorziet in een maatschappelijke behoefte, of een bijdrage levert aan maatschappelijke en sociale uitdagingen. Maar hoe doe je dat? Projecthuizen creëert samen met de opdrachtgever verbindingen met een groot (maatschappelijk) netwerk en activiteiten. Samen bepalen we het doel, de juiste vorm en de maatschappelijke impact van het evenement. Of het nu gaat om het delen van kennis, het verbinden, het presenteren van nieuwe ideeën of een maatschappelijk personeelsactiviteit. Door onze jarenlange ervaring weten wij precies wat er nodig is om de doelstelling succesvol te behalen. Dit realiseren wij door het organiseren van:

  • Trendsessies
  • Congressen
  • Netwerkbijeenkomsten
  • Platformbijeenkomsten
  • Workshops
  • Seminars
  • Maatschappelijke teamactiviteiten.
  • Online TV formats

 

Wij werken samen met een team van professionals met ruime ervaring in de publieke sector en het bedrijfsleven. Deze samenwerking zorgt voor onderscheidende initiatieven, ideeën, samenwerkingen en successen. We verbinden mensen en mogelijkheden. Verbinden als middel niet als doel, zo creëren we oplossingen die van betekenis zijn voor maatschappij en onze opdrachtgevers.
De SDG’s Duurzame Ontwikkelingsdoelen integreren we in ons beleid en acties.

Gewoon Jans

Wie ben ik?

Graag stel ik mij aan je voor. Mijn naam is Esther Jans en ik ben eigenaar van Gewoon Jans, dé specialist in Office-personeel in de regio Nijkerk, Amersfoort en omstreken. Inmiddels heb ik meer dan 11 jaar ervaring in het werven en selecteren van medewerkers en kandidaten. Het maken van de juiste match tussen opdrachtgever/werkgever en de kandidaat is iets waar ik goed in ben maar waar ik ook oprecht heel blij van word. Een tevreden opdrachtgever en een tevreden medewerker.

Wat voor profielen?

Office is natuurlijk een breed begrip. Gewoon Jans werkt met junior, medior en senior medewerkers. Deze medewerkers kunnen ingezet worden als bijvoorbeeld receptionist/telefonist, secretaresse, of officemanager, maar ook als HR-medewerker, HR-manager of bijvoorbeeld als financieel/administratief medewerker.

Hoe doe ik dat?

Met een opdrachtgever bespreek ik goed door waar de wensen en behoefte liggen, kijken we naar de bedrijfscultuur en eventuele doorgroeimogelijkheden. Met de medewerker bespreek ik bij de intake de wensen, de ontwikkel behoefte en de ontwikkelingsmogelijkheden, op deze manier weet ik snel de match tussen kandidaat en opdrachtgever te maken.

Meer weten?

Door mijn jarenlange ervaring weet ik dat het voor werkgevers lastig kan zijn om een juiste match met een nieuwe medewerker te maken. Het is niet je corebusiness en het kost veel tijd en energie. Graag maak ik kennis met je om de dienstverlening van Gewoon Jans aan je toe te lichten. Neem Gewoon contact met mij op via estherjans@gewoonjans.nl of bel 033 303 33 98.

LeasePerfect

LeasePerfect uw persoonlijke Autolease Intermediair!

Heeft u grip op uw Autolease kosten?

Geef het vergelijken van leaseprijzen en voorwaarden uit handen. Wij, de mobiliteitsadviseurs van LeasePerfect weten altijd de beste leaseauto en oplossing te vinden voor u. Wij werken samen met verschillende gerenommeerde leasemaatschappijen.

LeasePerfect is een onafhankelijk tussenpersoon in autoleasing en helpt ondernemers bij het vinden van het beste leasecontract op basis van prijs en voorwaarden.

Als je een klein of middelgroot wagenpark hebt, is het vaak moeilijk om goede inkoopafspraken te maken met autodealers en leasemaatschappijen. Dit hebben wij voor je gedaan. Zo garanderen we inkoop tegen de beste condities en letten we op alle voorwaarden en kleine lettertjes die een leasecontract kent, zodat je direct het best mogelijke leasepakket krijgt zonder dat jij dit hoeft uit te zoeken. Dit maken we volledig inzichtelijk en is nog kosteloos ook.

LeasePerfect staat voor:

  • Leasemaatschappij en merk onafhankelijk;
  • Kosteloos;
  • Vaste contactpersoon;
  • Altijd beste deal;
  • Altijd beste voorwaarden

Hoe wij altijd tot de beste leaseprijs en voorwaarden komen wij graag in een persoonlijk gesprek toelichten.

Over Igor van Gelderen

Positief, enthousiast, eerlijk en commercieel ingesteld zijn zo maar een paar kreten die goed passen bij Igor van Gelderen, eigenaar van Leaseperfect.nl

Igor is de drijvende kracht LeasePerfect. Hij is 25 jaar geleden geheel toevallig het autovak ingerold en was al snel Accountmanager bij een gerenommeerde leasemaatschappij. Igor heeft in de loop van de jaren zijn vakkennis verder uitgebreid met verschillende bij landelijke en regionale leasemaatschappijen. De laatste jaren in loondienst is Igor werkzaam geweest als salesmanager zakelijke markt bij een grote dealergroep.

Alle opgedane ervaring gebruikt hij nu om bedrijven onafhankelijk en objectief te adviseren.

Commpass Coaching

Investeren in werknemers loont. Of dit nu gaat om het uitproberen van nieuwe rollen of het verbreden van vaardigheden. Als mensen enthousiast zijn over hun werk en ook nog eens voldoende loopbaanmogelijkheden zien, ontstaat er betrokkenheid en zijn ze trots op zichzelf en hun werk. Als loopbaanprofessional adviseer ik werkenden en organisaties welke stappen zijn kunnen nemen om inzetbaar en vitaal te blijven. Werkplezier is daar een belangrijk aspect bij.

Om goed te functioneren en met plezier te werken, is het belangrijk dat werknemers hun kwaliteiten en talenten kunnen inzetten. Daarnaast is een juiste werkomgeving nodig, passend bij iemands drijfveren. Veiligheid en positieve werkrelaties versterken daarbij de inzetbaarheid en vitaliteit van medewerkers. Commpass Coaching biedt hierbij zowel loopbaancoaching als communicatiecoaching- en training, waar nodig aangevuld met brainspotting om structurele veranderingen te realiseren.

Diensten van Commpass Coaching

  • Loopbaanbegeleiding / outplacement: het is zinvol als medewerkers af en toe stil staan bij zichzelf: wil ik dit werk nog blijven doen of ga ik iets anders doen? Dit kan soms binnen de organisatie, soms is het nodig om elders de loopbaan voort te zetten.
  • Ontwikkeladvies voor 45-plussers (gratis t/m december 2019 dankzij overheidssubsidie).
  • Communicatiecoaching: voor medewerkers die meer invloed willen hebben op anderen door effectievere communicatie. Zij leren hun voorkeursstijl in gedrag en communicatie kennen en ontdekken hoe zij effectiever kunnen omgaan met andere stijlen binnen de organisatie.
  • Brainspotting: dit is een methode om belemmerende overtuigingen, emotionele en/of fysieke blokkades op te heffen, zodat daadwerkelijke verandering mogelijk wordt. Deze methode is onder meer geschikt voor mensen met stress- en burnoutklachten, faalangst en onzekerheid, perfectionisme, negatieve overtuigingen. De methode is een goede aanvulling op de bovenstaande diensten.
  • Teamtrainingen, gericht op het versterken van samenwerking en teamontwikkeling. De basis van goede samenwerking is jezelf en de ander leren kennen, begrijpen en accepteren en weten hoe je elkaar kunt aanvullen.

Over Eef Huiser-van der Elst

Eef is haar loopbaan gestart als communicatiekundige, gespecialiseerd in de interactie tussen professionals. Omdat in haar werk de nadruk vooral lag op het schrijven van voorlichtingsteksten in plaats van op mensen, besloot ze haar koers te verleggen naar loopbaanbegeleiding en communicatiecoaching. In haar bedrijf Commpass Coaching combineert zij haar deskundigheid op beide gebieden (vandaar ook Commpass met dubbel m). Haar grootste wens is dat mensen tot hun recht komen in hun werk en werkomgeving en in staat zijn positieve en effectieve werkrelaties te ontwikkelen.

Stad vacaturebank

Nijkerkvacaturebank

Nijkerkvacaturebank.nl is dé vacaturebank van Nijkerk. We helpen bedrijven in Nijkerk actief met het invullen van hun vacatures. Dit doen we door middel van een groot netwerk, inzet van diverse mediakanalen en in samenwerking met diverse partners. Wij zijn gevestigd in de Havenaer op de eerste verdieping, maar we zijn vooral online te vinden.

Novella

Novella is een inhoudelijk organisatie- en congresbureau dat zakelijke bijeenkomsten, zoals congressen en relatiedagen, organiseert. We ontwikkelen op basis van de doelen dynamische programma’s met werkvormen die verrassen en impact hebben, zoals de World Café Experience of onze Gave dingen-sessie.

Daarnaast geeft Novella verander- en leiderschapstrajecten richting en vorm, waarbij we uit interactieve vormen kiezen als Deep democracy en Appreciative Inquiry. Wij geloven in dialoog en het delen van kennis en ervaring.

 

Novella richt zich al ruim 25 jaar hoofdzakelijk op vijf segmenten in Nederland en België (met af en toe een uitstapje verder in Europa):

– Financials (banken, verzekeraars)

– Education (van kinderopvang tot universitair)

– Healthcare (farma, ziekenhuizen, diagnostiek, laboratoria, patiënten)

– Public sector (ministeries, provincies, gemeenten, Kadaster, UWV)

– Commercial enterprises (ICT, Retail, overig)

 

Novella vertegenwoordigt diverse veel gevraagde sprekers die met inhoud én humor echt voor verbinding zorgen.

 

Novella maakt het tijdens een congres en evenement mogelijk dat de bezoekers een verbinding aangaan, een verbinding met elkaar of met het organiserende bedrijf. Dat doen wij met passie en plezier!

 

Novella is ook een innovatieve uitgeverij die gepersonaliseerde boeken maakt voor consumenten en organisaties. Op https://www.allespersoonlijk.nl zijn onze persoonlijke boeken te bekijken en te bestellen, gewoon vanaf één exemplaar. Daarnaast maakt Novella boeken in opdracht voor organisaties.

Novella

Kleterstraat 20, 3862 CA, Nijkerk

085 – 877 01 70

info@novella.nl

https://www.novella.nl

https://www.theworldcafe.nl

https://www.allespersoonlijk.nl

Pandion Leiderschap

Wij zijn Pandion, geloof in Leiderschap, een startup, met ruim 15 jaar ervaring in executive
search. Vele organisaties in diverse sectoren stonden wij bij in het vinden van managers,
directeuren, bestuurders en toezichthouders. In onderwijs, zorg, overheid, bedrijfsleven
en goede doelen hebben wij onze sporen verdiend. De gemene deler in deze opdrachten:
leiderschap. Of beter gezegd: bezield leiderschap.

Waarom Pandion Leiderschap?
Steeds vaker komen wij in gesprek met organisaties die worstelen met het vasthouden
aan hun kernwaarden en identiteit, en die het gevoel hebben dat zij daarom concessies
moeten doen aan de kwaliteit van leidinggevenden of toezichthouders. De arbeidsmarkt
is krap en de vijver van mensen die vanuit identiteit gedreven waarden willen leven en
handelen is heel specifiek.
De kracht van Pandion is dát specifieke netwerk! Vanuit onze persoonlijke betrokkenheid
en achtergrond zijn wij bekend met en hebben we feeling voor de betekenis van
kernwaarden voor uw organisatie. Zo zijn wij in staat om de kwaliteit van uw
management en toezicht te garanderen.

Wat doen wij?
● Executive search, werving en selectie van managers, directeuren, bestuurders en
toezichthouders
● Interim management
● Leiderschapsontwikkeling

Onze naam en huisstijl
Het logo van Pandion Leiderschap is een arend. Pandion is de griekse naam voor een
(vis)arend. De arend wordt ook wel de koning onder de vogels genoemd. Hij is
doelgericht, straalt kracht en gezag uit, heeft overzicht en een heel scherpe focus. De
arend heeft ook een zorgende en beschermende kant. De arend stimuleert en dwingt zijn
jongen tot zelfstandigheid en het verlaten van de comfortzone. Hij gooit ze uit het nest en
geeft hen daarin de ruimte en ondersteunt waar dat nodig is. Al deze aspecten maken de
arend tot een toonbeeld van leiderschap.

FYGI

Sinds de oprichting op 16 april 2017, is FYGI actief in het koppelen van recruiters aan werkgevers om openstaande vacatures te vullen. Een recruiter is inzetbaar op interim basis of op basis van werving en selectie.

FYGI is de recruitment partner. Een FYGI recruiter leert een bedrijf echt kennen en denkt mee, nog voordat vacatures ontstaan. FYGI ontplooit continu initiatieven om de juiste mensen te interesseren voor functies, uiteraard passend bij de cultuur van het bedrijf. En door het FYGI platform en het bijbehorende netwerk is de kans nog groter om de ideale kandidaat te bereiken. Actieve communicatie en transparantie in het recruitment proces zijn de basis.

FYGI – Happy Recruiters

FYGI is een platform dat recruitment consultants faciliteert aan de hand van drie disciplines: marketing, digital (o.a. ATS en Office 365) en learning en development, want persoonlijke ontwikkeling staat altijd voorop. Ook verbindt FYGI diverse netwerken, wat recruiters en opdrachtgevers helpt om openstaande vacatures in te vullen met vaste krachten.

FYGI – Talent Targeting

Naast de fysieke inzet van recruiters, biedt FYGI ook Talent Targeting aan. In de huidige arbeidsmarkt is 4% actief op zoek naar een nieuwe baan en is maar liefst 45% is latent op zoek. Om die laatste groep aan te spreken en te verleiden voor een nieuwe baan, is recruitment marketing nodig. Dat is een combinatie van employer branding, doelgroep targeting en online marketing: FYGI – Talent Targeting. Daarmee werft FYGI personeel online voor diverse werkgevers door het hele land.